Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Warszawiacy lubią Hel, poznaniacy nie

(red)
Piotr Niemkiewicz
Aż 64 proc. turystów, którzy w ciągu ostatnich pięciu lat odwiedzili Półwysep Helski przyjechało ze stolicy. Wśród urlopowiczów w Mikołajkach warszawiacy stanowią niemal 70% – podają eksperci firmy IP:tourism.

Na Hel najmniej chętnie jeżdżą mieszkańcy Poznania, którzy stanowią tam zaledwie 3 proc. turystów. Według danych IP:tourism, firmy specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej, Wielkopolanie najliczniej odwiedzają Karpacz (25%) i Pomorze Zachodnie (41%). Natomiast zaledwie co dziesiąty turysta w tym regionie pochodzi 
z Warszawy.
- Chociaż na układ trendów, który obserwujemy największy wpływ mają odległość i dogodność dojazdu, właściciele baz noclegowych powinni skupić się na marketingu terytorialnym, który pomoże im dotrzeć do klientów z konkretnych regionów – mówi Magdalena Krawczyk, IP:tourism.

Eksperci IP:tourism podkreślają, że pozyskiwanie nowych klientów w dużym stopniu zależy od precyzyjnego doboru narzędzi promocji. Właściciele baz noclegowych muszą dotrzeć ze swoją ofertą do konkretnych odbiorców.

E-marketing pozwala właścicielom baz noclegowych w prosty sposób promować swoje usługi wśród konkretnych grup potencjalnych klientów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na hel.naszemiasto.pl Nasze Miasto