Na Hel najmniej chętnie jeżdżą mieszkańcy Poznania, którzy stanowią tam zaledwie 3 proc. turystów. Według danych IP:tourism, firmy specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej, Wielkopolanie najliczniej odwiedzają Karpacz (25%) i Pomorze Zachodnie (41%). Natomiast zaledwie co dziesiąty turysta w tym regionie pochodzi
z Warszawy.
- Chociaż na układ trendów, który obserwujemy największy wpływ mają odległość i dogodność dojazdu, właściciele baz noclegowych powinni skupić się na marketingu terytorialnym, który pomoże im dotrzeć do klientów z konkretnych regionów – mówi Magdalena Krawczyk, IP:tourism.
Eksperci IP:tourism podkreślają, że pozyskiwanie nowych klientów w dużym stopniu zależy od precyzyjnego doboru narzędzi promocji. Właściciele baz noclegowych muszą dotrzeć ze swoją ofertą do konkretnych odbiorców.
E-marketing pozwala właścicielom baz noclegowych w prosty sposób promować swoje usługi wśród konkretnych grup potencjalnych klientów.
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?